Jompen

varken allmänbildad eller utbildad.

Momma<3

Kategori: Texter

Mitt hjärta gick i tusen bitar
den dagen Du miste Ditt liv
Att acceptera att Du är borta
jag vet att
det tar tid.

Begravningen jag minns den
som om det var igår
Du var alldeles för ung
då Ditt hjärta sluta slå.

Du vet, jag hälsar på Dig
inte så ofta men ändå
Jag tycker det är jobbigt
just när jag måste gå.

Jag skulle vilja sitta
hos Dig och filura ett tag
Men det är på Dig som
jag vill titta
Inte på Din grav.

När jag kommer till Dig
många tankar jag har
Jag ber Dig, snälla hjälp mig
Du gör det, det vet jag.

Jag drömde en dröm om Dig en natt
jag ville aldrig vakna
Jag tror Du spelade mig ett spratt
så jag sku tro Du var tillbaka.

Jag önskar mitt hjärta kunde slå
några slag för Dig
Vartannat kan vi dela på
bara Du kom tillbaka hit till mig.

Du finns i mina tankar
Jag saknar Dig, Du vet
Momma, Du är min Ängel
Nu och i all evighet!


KOMMENTARER:

  • Åsa säger:
    2009-09-17 | 22:10:05

    OHHHHH... ryser lite mycket nu....dessa tankar har jag också... nästan varje dag.... konstigt nog...

    kramisar från mamsen

Kommentera inlägget här: