Jompen

varken allmänbildad eller utbildad.

Jompen äger buas personal

Kategori: Samtal

Jompen gick på bua härom dagen och köpte snus..

Personal: Så du har gått över till snus från rökningen?
Jompen: MINNS DU att jag rökt?
Personal: Japp!...... hehe jag vet allt om dig höll jag på å säga.
Jompen: Hahaha låter bra det..

Jompen vet mer än så..

Jompen: Är du fortfarande domare i innebandy?
Personal: Näe... jag har ÄNTLIGEN tagit mig därifrån..
Jompen: Ahaa... vare inge bra?
Personal: Nä alltså jag har ju jobbat med det i x år... men.... hur vet du det föresten?
Jompen: hehe...
Personal: HAHA det är inte nu du ska säga att du vet allt om mig.
Jompen: hahaha nä jag och en polare brukade sitta och titta på matcher i Gällö.

Han snackade även om när han jobbade på en sportbutik i stan.
Det minns Jompen då han nämner det, men säger ingenting då det enda hon minns är att
hon såg honom en gång och gick rakt in i en klädställning. Mindre lyckat moment!

Vem vet mest om vem egentligen?