Jompen

varken allmänbildad eller utbildad.

Den tanken...

Kategori: Texter

KOMMENTARER:

  • Ellis säger:
    2010-06-30 | 02:40:29
    Bloggadress: http://ellisu.blogg.se/

    Den var fin, men är de något som tynger dig?



    Vaaaaaaaarför är din blogg moderad eller va de heter? fu kan inte vara selektiv när de gäller sådant! :P

  • Janne säger:
    2010-06-30 | 09:01:55

    Där ser man, det bor ju en mycket duktig poet bakom det söta ansiktet också. Denna var lite sorglig. Speglar denna och din förra hur du känner nu eller är det nåt du har skrivit tidigare?



    Godmorgon döläckra Jompen! :D

  • *Jompen svarar* säger:
    2010-06-30 | 10:53:26

    Janne - De är helt nyskrivna och speglar till viss del hur jag känner. Det finns en hel del tankar och funderingar om...det mesta just nu.



    God Morgon SnällaFarbrorJanne :D

  • Sohlberg säger:
    2010-06-30 | 23:57:08
    Bloggadress: http://sohlberg.blogg.se/

    Denna berörde mig, tolkar den eget men den gör mig ledsen. Känns som så jag borde göra/tänka så när det gäller kärleken i mitt liv. Det är en dröm.

Kommentera inlägget här: