Jompen

varken allmänbildad eller utbildad.

Lördagsmys <3

Kategori:

Tidig morgon mycket riktigt.
Kl 6 vaknade jag av att någon låg och petade på mig.
Gick sen in till sin storebror och väckte honom.
- Karlsson är vaken mamma! Jag lagg mig hos han. Han öppnade ögonen. 
- Men Snuttan jag gör det varje kväll!!

Vi klev upp, la oss i soffan och kollade film.

Närhet är något denna donna har stort behov av. För ett år sen gick det inte att dela säng med henne, hon la sig uppe på en, raklång.
Hon tar väl igen det från när hon var bebis och inte fick ligga i min säng då jag har noll kontroll när jag sover.

Dom säger ju att när man får barn så kopplar liksom
hjärnan om och kroppen vet att där ligger en bebis. Jag ingår inte i den kategorin,  jag vaknade på natten av att jag nästan låg på bebisen, hade armen över eller hade dragit upp täcket långt över huvudet på den, så samsovning har aldrig varit ett alternativ.

KOMMENTARER:

  • Ama de casa säger:
    2015-09-19 | 10:34:55
    Bloggadress: http://amacasa.wordpress.com

    Bra att du har bättre kontroll nu då. Eller att "bäbisen" har blivit tåligare... ;-)

    Svar: Hahaha ja det är nog att "bebisen" blivit tåligare och kan protestera om det behövs ;)
    Jompen

  • Decdia säger:
    2015-09-19 | 17:38:34
    Bloggadress: http://www.decdia.blogg.se

    Jag vet inte om jag hade vågat det heller även om jag sover lätt.

    Svar: tror alla parter sover absolut bäst i separata sängar, faktiskt :)
    Jompen

Kommentera inlägget här: